Ny start/ new begining

Hej! hur eller vart ska ja börja, den här bloggen har hängt med i många år, men den har alltid bestått av knark,fest, och socialla livet jag hade för många år sen, även om jag aldrig tidigare skrivit ut i bloggen om jag verkligen varitm, så ska detta vara en ny start, så here goes nothing! Jag är en beroende som heter micke! det här är allra första gången jag lägger ut mitt liv utan censur, jag har missbrukat både alkohol och narkotika klassade ämnen sen jag var 11 år, i dags läget, så är jag fri från narkotikan men inte från alkoholen! Jag håller på att skriva ett helt nytt kapitel i mitt liv, för första gången under mina 25 år, så har jag kommit till sans med att jag är en beronde, och att jag inte kan använda mig av sinnesförändrade medel över huvettaget, även då inräknat alkohol., Jag hade tänkt använda mig av denna blogg återigen för att få utlopp för mina känslor och tankar, dock kommer jag inte ta bort mina gamla inlägg, för att jag vill att den som läser min blogg ska se vilken resa jag genom gått, jag kommer lägga upp bilder från irl i mitt liv, men ochså bilder från mitt missbruk, inte för att ni ska se hur ja såg ut, och hur trasig jag var, utan för min egen skull, för att oåminna mig själv om vart jag var en gång,och vart jag är nu!! Idag! har jag 23 dagars drogfrihet! Jag lever och bor i härnösand! (helvetet utan djävul!) men håller på packa ihop mitt pick och pack, och bege mig norrut, sakta men säkert! jag har alltid varit den personen som kastat mig in i saker och ting, flyttat land och rike hejvilt för jag alldrig känt mig " hemma" någonstans, utan alltid känts som jag är på väg någionstans hela tiden! idagens läge är ja lite mer " mogen " om man kan säga så, ja vill ha fokus och det mesta planerat! och väldigt kontrollerande pga jag klara inte av att vara "cloue less" av vad som händer i mitt liv längre! Nä, jag avrundar här, jklockan är mycket, och jag kan inte riktigt hitta min röda tråd som ja vill! så jag åtetrkommer i morgon ev! Tack för att ni läser! XOXO Mikkey,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag önskar dig all lycka i livet 💖 Bamsekram med massor av styrka sänder jag dig 😊💖

2015-08-15 @ 14:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0