Walk a mile in my shoes

Im sorry, But im gotta go my own way,

Har känt mig så Kluven dom senaste timmarna, jag vet inte vad jag vill göra längre. jag har inget kvar här uppe! Visst jag har få men underbara vänner! Verkligen Underbara.
Men ska jag behöva ge upp mina drömmar för att dom ska bli nöjd? så dom blir glad över att jag bor kvar här!
NÄr jag säger att jag vill Sätta mig själv först, då blir jag kallad egoisT! So fine! jag är en egoist i jävligt många lägen, och det har tagit mig dit där jag är idag! det har hållit mig vid liv! Jag Kan inte säga att jag är stolt över alla mina val i livet, men en sak vet jag och det är att jag är jävligt Stolt över vem jag Håller på att bli!!
Jag Tänker därimot inte bara spontant packa och försvinna!! det gör jag inte!
Jag tänker ge detta en chans, och slutföra det jag påbörjat här i Sundsvall först! Sen får jag se hur jag känner!
men Efter bara 2 dagar i Stockholm så inser jag att jag är så Mycket lyckligare och Gladare när jag är där! jag Kan verkligen Le och säga att jag är lycklig!  Skillnad mot här!
Hädan efter är det jag som kommer först i mina Beslut!  Punk slut!
Den Micke ni kände som inte vågade stå emot eller säga nej Existera inte längre!  Deal with it or leave!


I gotta do whats best for me, i just dont belong here, i hope you understand!



Kommentarer
Postat av: emelie

Gubben, det är självklart att du ska göra vad som är bäst för dig! Äkta vänner står kvar oavsett vart du befinner dig <3

2012-03-28 @ 19:38:48
URL: http://theycallmeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0