Överflöd

Just nu i denna stund sitter jag och stor grina (happy tears) enbart för att en Väldigt Nära vän Tycker våran plan är vattentät och att det bara ska vara VI TVÅ♥
Hyffsat känslig just nu hahah! som en högravid Medelålders kvinna! fast så är ju inte läget!
Mina närmaste vet!  så tänker inte skriva ut det i bloggen precis!:)

Och våran vattentäta plan blir fastställd på fredag! då får jag besked om min lägenhet!
Och jag beeeehöver verkligen den dagen/kvällen/natten! belive me god!

I morgon är det visning! Spännande som tusan! Fast egentligen vet jag redan hur den ser ut!
hehe, hoppas den är Fräsh och inte behövs renoveras! för jag behöver flytta in Omgående! 
Tro om jag ska sätta mig och kolla lite på Ikea och dylika Affärer?
Drack några Koppar kaffe för mkt känner jag! En En duracell kanin på Meth är inget mot vad jag är!  haha Skojja!
Nä återgå till att försöka slappna av och sova, fast blir nog något Glee avsnitt till! :)

Nattinatt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0