jag är bara en biljett från mitt nya liv

kan inte beskriva med ord hur mkt jag Avskyr falska opålitliga och svartsjuka människor.
Saknar dig obeskrivligt mkt, men snart är du hemma igen, o ingen blir lyckligare än mig!
kommer blir så otroligt skönt att få ha dig i min famn igen!


Bara för att du har ett misslyckat liv? och inte klara av att slutföra något du påbörjat,
enbart för att jag har varit lika dan som dig själv, så betyder det inte att jag inte kan växa ifrån dig och verkligen ta mig någonstans här i livet. vad gör du? du står och stampar på ett och samma ställa som du gjorde för 3 år sen?
Det här är mitt goodbye 2 you!!
CIAO


Tusan måste ju ringa ett mega super duper viktigt samtal!
YESS! Msn rules!! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0