never give up on your dreams

inte gjort något annat idag än att söka jobb neröver, inte fått något napp än, men det tar väl ngn dag innan dom svara! ^^
Nyss ätit svin god hemma gjord pasta carbonara hemma hos mor min, svin jälva gott, fast dock efter jag tippat i lite av mina egna saker ;)

Imorgon blire mysmys med Marika & Micke! och evetuellt en till, men de vet vi inte förens i morogn, men vi hoppas på det bästa. sen på lördag åker marika hem igen:( så hopppas det blir något napp ganska snart. Så jag kan åka ner och fixa och trixa, sen blire bara underbart resten :)

För er som inte förstår allt så har jag bott i sthlm men flyttat tillbaka till härnösand, och nu är planen att flytta ner igen så fort som möjligheten tillåter :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0