godkväll

Blev en lugn helg för mig, sitter just nu och skriver nytt personligt brev samt förnyar mitt cv, eller jag?nej. Marina som är en ängel hjälper mig med allt :D just love my friend♥..
Helgen - Har varit lugn, hjälpt till hemma bara och uppe i huset som är helt tömt nu för övrigt.
idag va jag och mamma och små bröderna ner på drakborgen i sundsvall, kom hem runt 4 tiden så började med maten ganska direkt, go jävla maten fick de bli  dvs skink sås...
Just nu sitter jag och slö glo när Viktor spela. och själv söker jag jobb överallt.. håller tummarna för att jag ska få något ganska snart =D
Juste.. lagt bud på en iphone på tradera med.. HOPPASHOPPASHOPPAS jag får den, dock måste jag byta till telia eller 3 men det kvittar :D
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0