blogga utan musik är som att duscha utan vatten!?!?!

helt sanslöst vad jag känner mig naken utan musik, not ok!
sitter och lyssnar på youtube nu, whats up with that?.. dont like it at all...
nä men  smarta jag bytte ju lösenord på spotify igår, sen när jag ska logga in igen har jag totalt glömt bort vad jag tog.....
och min spotify är regristrerad på en kompis mail, och jag har ingen mobil så jag får itne tag i henne. och hon har tagit på facebook!?! liksom va???
ajja
 life goes on, right? NÄÄ!! ge mig mitt lösen..

nä nu ska jag fortsätta städa åt mammii som kommer hem från umeå idag! Sweet!

XoXo
Gb!


Kommentarer
Postat av: Anna

BAHAHAHA! ojdå, förlåt gubben :p jag glömde kolla mailen osv igår, glömde TOTALT bort att jag skulle fixa det där åt dig :p förlåt!

2011-08-15 @ 17:13:14
URL: http://zparriz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0