antoher day

Happ, sitter man här ensam hemma och rullar tummarna, trodde mamma och jag skulle åka på dollar men tydligen inte???
skumt.. men men, tro de bli senare, hoppas innan två iaf, två kommer caroline, och ska kika på lägenheten och hjälpa mig med inrednignen =) sweet girl de där ;)
sen blir det bara till att slappa tills i morgon, då drar mamma och jag ner till monika och hämtar möbler, samt en sväng in på ikea och köper det sista.

Måndag,
Anna Kanske kommer ut till mig och fixar med mitt hår ♥ weei. hoppas det iaf =)
min mobil kommer ♥ bara underbara saker som händer hela tiden :)
hoppas det här underbara håller i sig..

klicka vidare på internet och kikar om jag hittar ngt att beställa =)

på återsenende mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0