......

ÅHHH..
jag blir vannsinig! kan ngn ge mig 480 kr så ja kan åka till sthlm o hämta alla jävla kläder.....................
hatar att inte ha mina kläder här!!! GAAAH
jävla fitt morgon.. allt bara jävlas! helvete.. skiter snart i skolan!

FAn skulle jag flytta från sthlm igen för!?!?!?! IDIOTI!!!!
finns inget bra i denna jävla stad, allt bara jävlas, skitsnack rullar runt...åt helvete med allt!

och du din förbannade idiot! är det svårt att svara på ett jävla sms om hur du vill ha det?
Stick för fan!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Önskar att jag kunde hjälpa dig på något sätt, men du ska veta att jag älskar dig vännen och hoppas verkligen inte att du flyttar ifrån mig igen, det kommer bli tomt! <3

2010-09-08 @ 11:27:53
URL: http://nathaliemariamichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0