amor vincit omnia

snälla ge mig styrkan att lämna dig bakom mig, snälla ge mig styrkan att acceptera att det inte komma bli vi...
Snälla låt mig inse att du inte är värd min kärlek, låt mig förstå att du bara utnyttja mig...

Allt är lätt att skriva här, men mkt svårare att förstå i verkligenheten, du är det underbaraste som hänt mig, När vi är ensamma gör du mig så otorligt lycklig, du blir en helt annan person.. den som jag älskar och avgudar, men du har vanan att såra mig gång på gång...
vill bara att du ska vara lycklig och må bra, men när ja vet att du gör det, så är det som jag svalt rakblad, det gör så frukansvärt ont att du inte kan vara lycklig med mig...
förlåt för allt jag gjort dig.. det här är min saga som går vidare utan dig, utan dig vid min sida...
förlåt men jag orkar inte mer..
Älskar dig idag i morgon och föralltid!

förstår inte hur jag kommer kunna gå vidare utan dig, utan att prata med dig, skratta och gråta, jag känner mig så tom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0