onsdag (LillLördag)

pluggat yterst lite idag haha,, blir nog mer när jag komme hem till stan  :) ska snart ta o göra mig i ordning för de :)
haft en liten semester hemma hos mamma nu i två dagar=D så jävla skönt!
lördag ida då, vad ska man då hitta på? ska man kanske ta o dricka lite vin? vem vet. blev akut sugen på rödvin o sitta o surra o prata o skratta! HAH
men men man vet ju aldrig riktigt vad som hände!
nä ska ta o fixa allt o plocka de ja ska ha med mig hem, hörs på campus i morgon om du ha tur ;)




lite ha jag fått gjort idag!

betala räkningar  Check!
betala hyran CHECK!!
handlat mat -
saldo - 0000,0000

 även pratat med fkassan o mitten av april skulle jag nog få ett beslut : ) bara typ en månad kvar då :P
hahah hoppas tiden bara rinner iväg fort som öga ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Micke... det är torsdag idag.

2010-03-18 @ 14:25:41
URL: http://zparriz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0