Anna Bananna

Alltså jag kan ju inte sticka understolen att anna får mig att le när de känns som svårast!
fick nyss detta Mail av henne!

"

Hej, 

Jo jag är ledsen i ögat för det tyvärr. Men jag hörde från min assistent att du hade blekt anushålet här i veckan. Vad kul! Gick det bra? Hur kändes det?Vi måste boka in en dag här snart, ska kika i min almenacka om det finns några öppningar.9 December 2010, passar det för dig då? Klockan 11 på Inez-gatukök? Jag har cirka 15 min över då i samband med ett informativt möte i krokarna kring där.Det vore väldigt trevligt att ses i alla fall. Ha det bra så länge, och kom ihåg! En guvernör är ingen utan sin snusdosa! 

     

Med aktfulla hälsningar,

     

     

Anna Marie Söderkvist, Sveriges bästa guvernör & blivande president i Marocko.

     

~vistelse ort okänd~"

 

DET är min Anna de :D hahha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0