i feel like in hell

sitter och dricker öl o bah må :) sista utekvällen i härnösand nu :)
hoppas på att träffa massa vänner ute :)
sen  åker jag tillbaka till stockholm på måndag förmiddag, vet att sandra kmr dampa men vad ska jag göra tänker inte lägga ut 340 kr på en biljett jävel när jag få åka gratis på måndag med lillebror mfl:)
blir fixa skola o allt när jag kmr ner till sthlm igen! och kan svära på att det ska behövas ett och annat för att jag ska flytta hem till härnösand igen, Hate this place!
trivs så jävla bra i sthlm, ingen känner en och ingen dömmer än!
mer än att säga om Härnösand!!!



nu blire mer öl, snart kmr marko,Anna Och MAria!
ses
o hörs

Love u al

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anna

Vi sågs ju många ggr :D As nice! :D

2010-08-01 @ 11:43:48
URL: http://zparriz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0