its over boy evryone can tell

vad ska man säga? finns de något att säga överhuvetaget?
livet rullar på men tankarna snurrar bara mer o mer, ni fanns där bara för ngn vecka sen fanns alltid där, nu
finns du inte ens i mitt liv. kan inte förklara hur smärtsamt de är att inte få sms eller samtal av dig längre,
men men dags att gå vidare o sluta älta allt om o om igen. så nu är du gone so what. kan fortsätta mitt liv utan dig :D

Sitter på jobbet nu o väntar på tina som ska köra iväg mig o elin till doktorn, ska kolla en sak där, ganska skönt att slippa jobba, bara en massa skit göra blää... sen börjar jag plugga igen på måndag, känns som om jag toig för många ämnen på distans, har ju inte precis något hållbart självdiciplin att sätta mig o plugga när de verkligen behövs men men.. gör de bästa av saken :)
de jag ska läsa är
Svenska,Historia, Engelska Och samhällskunskap..
o till hösten tar ja dom andra tråkiga ämnena hahha :P sen  plugga vidare till ngt annat vem vet liksom = )
nu ska jag fortsätta dona här på jobbet innan tina kommer :)
See yah!
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0