FAN! vad länge sedan. jag skrev här :O

Godmorgon/GodNatt??
kl är nu 03,59 och jag är vaken, suck.. är sjukt sov sugen haha, men kan inte sommna, ligger bara och kollar på film efter film. men nu tröttnade jag på det med så tänkte att jag att jag skullle skriva lite här på blogg.se
va ju ett bra tag sen jag gjorde de nu :):)

på fredag är de julafton och jag har inte inhandlat en endaste julklapp?!?!!?!?!? Panik!
just nu ligger jag på mitt pojkrum????
kan man säga då??? eller låter det keft?  ( tjejer säger ju alltid att rummet dom hade medans dom bodde hemma hos mamma och pappa är deras flickrum? och nu ligger jag ju i mitt gamla rum jag hade hemma hos mamma, då måste de ju bli mitt pojkrum?)

Såg att jag hade två trogna läsare som har hållt i och kikat in varje dag här trots att jag har bytt blogg... så det får mig att fundera på att byta tillbaka till den här igen, så vi säger så här, om jag fått 3 läsare till under denna dag så lovar jag att börja  blogga här igen :)

Till veckan eller om det blir efter jul, så ska jag flytta in i en ny lägenhet vilket ska bli så jävla skönt..

I morgon. ska jag nog gå med angelica på stan, sjukt roligt.. itne träffat henne sen somras innan jag flyttade till sthlm, då hon fortfarande va gravid, och nu har hon fått en liten flicka :)
Så ska bli exstra roligt att träffa henne, men dock är det inte säkert än, så vi får hoppas på det bästa:)

nu tänker jag slå på en film och försöka få sova ngn timma iaf! :)


CIAO ♥

PS :
lägger ut en bild på små syskonen, som är 7&10 år :*D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0