dagarna utan dig känns som år.

I morgon får jag nycklarna till min nya lägenhet!!!! =D weeeeeeeeihoooo, fyfabian vad kul..
ska även gå med Anna på stan och införskaffa lite mer julklappar hade jag tänkT! ska träffa henne runt tolv tiden? om jag ens tar mig in till stan, men det brukar alltid lösa sig!

Mitt största misstag idag var att gå och lägga mig och sova, sov 4 timmar underdagen så hur i hvete hade jag tänkt att jag skulle kunna somna nu som? jaja, blir väl till att sitta vid datorn och slö kolla på tv hela natten igen..

Nu sitter ngn jävla idiot uppe och laddar ner eller spelar wow, så nu går det inte ens att lyssna på spotify... KUL!!!
satans................

nä nu ska jag ta en macka med julskinka och bära upp datorn och slå på ngn film i think!
eller?


J a g t r o r j a g ä r k ä r!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0