the moon turns red

äntligen börjar pengar rulla in..Så på måndag åker jag hem och lämmnar härnösand för hela två veckor :O
suck!! ska upp på Brölopp:P men men vad gör man inte för gratis sprit ;)aghit?
sitter hemma hos mamma nu på lillebrors rum, han är ju i spanien den lilla råttan, där ska han vara i 20 dagar till :(
vill oxå åka dit!!!
men men.. har så mkt att göra här i sverige så det får bli senare i hösten om det blir något :)
först och främst ska jag fokusera på mitt pluggande när jag kmr tillbaka till sthlm:D

min planering nästa vecka

Måndag.
Birsta
Tåg
Sthlm

Tisdag
Shopping
lotta
käka

ONSDAG
Aaaaaafter med lotta



Kommentarer
Postat av: Anna

Aha, det var därför jag kom till röstbrevlådan förut...

2010-08-19 @ 17:47:07
URL: http://zparriz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0