tråkigt, nu vet ni lite mer om mig :)

 

1. Är du singel nu? Som faan!
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? långaa
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? om jag hittar den personen..
4. När hade du sex senast? itne i fredags iaf... hahah
5. Har du kört oskyddat nån gång? ja vem har inte ?
7. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? jora.
8. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? definera? hehe, aldrig
9. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk?jaaa
10. Haft sex på fyllan? jajamen.
11. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? njae
12. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? jasåklart.
13. Sparat något från ett gammalt förhållande? jaa x)
14. Somnat gråtande pga kärleken? jatyvärr=(
15. Varit på en blind date? hahanej.
16. Varit otrogen? ja, det dummaste jag ngnsin gjort..
17. Ångrade du dig? vafan troru??
18. Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? 8 månader
19. Har du någonsin varit kär? ja det har jag :)
20. Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? jaa..

SISTA SOM
1. Du fick en puss av? hemligt
2. Sov med dig i samma säng? hemligt
3. Du delade ett riktigt skratt med? anna
4. Du gick på bio med? syster
6. Du gick på stan med? mamma
7. Delade en pizza med dig? natta
8. Du ringde? ingen aning
9. Skickade ett sms till dig? elin
10. Du kramade? anna
11. Gjorde dig lite besviken? jag själv
12. Gjorde dig mycket besviken? .....
13. Du skrev med på msn? Katja :D :D :D
14. Du snackade skit om? HAHAHAH
15. Du åkte bil med? mamma
16. Gav dig en komplimang? ja int fan fvet jag...
17. Du kollade på film med? ajälv igår.
18. Du åt med på resturang? ingen aning
19. Betalade något åt dig? mamma
20. Grät inför dig? minns inte

DIVERSE

1. Favoritfärg? många
2. Mobiltelefon? skiiiit
3. Skola och program? ingetalls
4. Oskuld?  nepp.
5. Senaste filmen du såg? ngn film på tv 1000 igår
6. Senaste låten du lyssnade på?
ingen aning

7. Vad står det i ditt äldsta sms som du har kvar i inkorgen? typ ngt fylle sms
8. hur länge har du pratar i din telefon?  6 timmar
9. Hur många SMS har du totalt fått på din telefon? ingen aning
10. Hur många SMS har du totalt skickat ifrån din telefon? ingen aning 
 
11. Vad åt du till middag igår? helt seriöst minns jag inte
12. Har du duschat idag? ofc!!
13. Vad var det senaste du sa till din mamma? ne tack.
14. Vad var det senaste din mamma sa till dig?  okej
15. Har du skolkat någongång? det har väl alla gjort??
16. Är du en svartsjuk person? kanske lite..


Kommentarer
Postat av: Elin

Mnu ljug du :P Fanns inget här som ja inte redan visste typ ;D

Förutom va du sa sist till din mamma men daaaaah :P

Höhöhöhöh...

Fan saknar dig min vän!, saknar dig så det gör ont!

Min värld är inte densamma utan dig liksom, har ingen här som har samma sjuka humor som dig juuuue :S

Hahaha, ja sekten HolaFolkhögskola :P

Lalalalal rastlös? EEEEH JAAAAA...

Ringer dig sen :D

2009-09-23 @ 09:56:36
URL: http://offloffsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0