redovisning av helgen

heey ,
nu har jag ytterliggare sovit en timma, druckit ett clas cocacola så nu känner jag mig reda för en riktigt uppdatering här:)
fredagen!
Gick på stan med mari, skulle bvlivit anna men ni som följer min blogg o han läsa mitt vidriga inlägg mot anna i fyllan förstå vad ja pratar om, ni andra behöver inte veta..
som sagt gick på stan med mari o shoppa lite, köpte bla ny tröjja osv,
vi gick på fika på kanal kaffe, sen på banken o massa ärenden, men först innan vi gick på banken, gick vi på waynes, o ja köpte en stor chai latte, saknade när ja jobba där o drack dom varje dag, underbart...
sen drog vi hem till mari o jag gjorde mig klar, sen fick ja skjus av malin för att hämta alkohol o köpa dricka oså, sen skjusade hon mig till Malin&Linda<3 där ja hällde upp första groggen o satt o snacka en massa skit oså, de behövdes rensas lite.. sen såg vi idol sen sjöng vi singstar, men mitt upp i allt kom lindas söta mamma förbi o pratade spöken, de slutade med att ja sa att dom förstörde mitt liv o gick in haha...
sen drog vi till Tina där va de fullt drag, i love it, bara en massa nära o kära. sånt gillar verkligen jag. o måste ju erkänna att jag älskar mkt folk på fester när jag driicker..sen bröt hvetet ut, o alla flippa. inte alla men en del. ahaha...
thats life, slutade medatt jag kom hem till mari kl 05:00 däcka i sängen, mer säger ja bara inte om den kvällen...

Lördag!

mari kastar ut mig vid ett tiden på dagen, jag är som en grottmänniska, rufsar till håret, ringer anna o säger att jag måste hem till henne jag är bakis o behöver sova.. haha så snäll som anna är möttes vi, hon fyllde även på min vatten flaska., ;:D tog långtid att gå hem :O FYFAN va jobbigt de va, hatar verkligen att gå när jag är bakis.. när vi kom hem till anna, så gick hon i sovrummet till sin dator o skulle göra ngt, ja la mig i soffan, anna ropar till svar får hon - ZzzzZZZ
jahaa. så sov ja igen, ca kl 2 då :P
anna väcker mig sen kl halv fyra, och säger att vi sak gå på dollar, jag bah vaa äru seriös jag är bakis ge mig space kvinna! i need 2 sleep,  haha.. men icke, vi gick på dollar, hon köpte mkt äckligt, ahah.
käka nudlar när vi kom hem, o ja brann av i soffan igen.. då va kl kvart i fem, så kunde bara sova i en halvtimma, sen fick jag lov att vakna, s¨å jag klev upp logga in på msn osv. katja skriver vad gör du?klar snart..SUUCk, ska vara på kräftskiva o börja dricka agiaaan!! kl 6!! nu va kl snart halv sex..
jag skyndar mig in i duchen snabb som satan fixar jag håret medans de är blött:O ni kan ju gissa hur jag såg ut :S
slängde på mig kläder, o slängde iväg ett sms till katja att ja va klaró att hon skulle kommaut nu:)
så gick vi dit jag anna o katja, sen jävlar fick jag hett om gröten tills kl 8 typ, då får vissa personer, vill itne nämna namn här, but OMG!! vilken kvinna! :O
hahahaha
jag söp vidare snapsa drack cider o öl o grogg blav aldrig riktigt full, så vid halv 1 bestämde marika o jag att vi öppnar nytt kräft packet sen satts sig jag Micke marre o hanna o åt mer, sen plocka vi undan oså, o jag bestämde mig att gå hem till anix :D
så de gjorde jag, messa 15 till henne på vägen heem om att bäst för hon att hon itne sov till att hon skulle möta mig o öppna porten.men fick inge svar, så efter många svordommar o ett sista sms. "för i hela satan anna kom ner och öppna porthevete NUUU!!!" så tänkte ja ge upp o gå till marika, men då svara hon. lugn i stormen jakommer..
haha
då är de ngt fel på min mobil så hon har inte fått ngt av mina sms :P haha helt stört.

Söndag!!

jag vakna o sov vakna o sov, sov mest hela dagen itne bakis, bara sjuk trött

sen vid 4 tiden ringde min mamma o fråga om jag skulle hem vilket jag skulle så kom hem åt middag duscha, o gick o la mig o somna direkt :P o nu är jag pigg igen =D längtar tills i helgen tror ja :D lär bli utgång :D
anna verkar ju vilja de iaf, o jag vill träffa en viss person så :P mohahah!
nu ska jag ta och avrunda så nu orkar att läsa :)

Ciao bitches


Kommentarer
Postat av: Anna

Ah men jEEzusz va mycket anna det blev haha =)



Jag såg ditt fylleinlägg ^^

2009-09-21 @ 13:30:40
URL: http://zparriz.blogg.se/
Postat av: Anna

Ah men hallå, liksom jag kunde ju inte, måste ha den på ifall mamma ringer ;p



Jaja, vadå för inlägg? ;D

2009-09-21 @ 14:26:54
URL: http://zparriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0