bara jag eller`?

som såg mtv musicawards i natt?  i did, eller satt ju itne klistrad som jag brukade, utan låg o läste samtidigt,..
det  jag fastande för och såg va,
beyoncé, lady gaga, Pink, taylor swift eller vad hon hette.. älskade deras uppträdande, man fastnade verkligen framför tvn..
men tänkte på lady gaga, va de bara jag som regerade på hennes klädes val :O omg jag höll på att rammla ur sängen efter hon bytt om efter hon hade uppträtt, hon såg ju verkligen inte klok ut, haha såg ut som ett jävla rött torn, som kunde röra sig. omg,,
och de första hon hade på sig.. såg ut som hon kom direkt hämtad ur en fantasyfilm, och de i vitt va väl ok, förutom hatten hon såg ut som en eskomå.. haha alltså ta inte de fel, ser verkligen upp till henne, avgudar hennes musik. hon är ju kung, men hennes stilsmak är en helt annan sak....
men hon tkr ju uppenbart att de är fint så då ska hon få tycka de :)

nä nu ska jag äta middag med min familj.
hörs snart igen

XoXo

Kommentarer
Postat av: Anna

HAHAHA! Hon är ju grym, och en överdrivet speciell klädstil ;p

2009-09-21 @ 23:08:45
URL: http://zparriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0