090909 16:37

tjennis bloggen!
haha
nu har jag duscha o börja göra mig klar för att åka ner till sara, sista kvällen i hennes lägenhet, för hon har fått en etta i sundsvall nu1  =) underbart *=D så ni kan ju gissa vart jag komma vara under helgerna ;D
partej i sundsvall oh yeah,
satt o läste amirs & paows blogg, ffyfan va sugen man blir på att packa o sticka till båten o dra till estland själv, är så fint där :)
dock många års sen jag var där nu =S
ska nog spara ihop lite pengar o fara dit nästa sommar :) någon som vill hänga på??
i morogn 06:28 går bussen
då är jag framme på hola 08:20
08':30
har jag möte med syo, sen ska jag lämmna tillbaka skol böcker o packa osv :)
sen buss hem igen vid 11 tiden.. och DET viktigaste att lämmna skorna till elin :O) känns som om hon är less på att gå i högklackat osv  :P
hihi FÖRLÅT! menar de!!

nu står mamma o stecker pannkaka de bara vattnas i munnen, men dock har jag lovat bort mig på middag så bli inge äta för mig nu :/

vet inte om systeryster har ngt internet o dator hemma så ses vi inte senare ikv. så uppdatera jag när jag är på skolan igen!

loveyoual!

and spec you my best friend www.offloffsson.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0