bye bye. dig kommer jag itne sakna

tjohejsan bloggen =)

Efter en god middag av min mamma med revbensspjäll och potatis o världens godaste sås så for vi till stan...mamma skulle köpa en bil av carro =) sen drog vi bara runt o gled ngra varv på stan, sen hem!
har legat framför tvn ett tag o sett på ngt skit.
ingen aning om vad. o nu satt ja mig här :P
hahaa
i *Morgon flyttar jag ut från häckvägen ÄNTLIGEN!!! har aldrig trivits där. tkr inte om grannarna o så.
nu har jag fått lägenhet på ett annat ställe känner nästan alla som bor i det huset så de är ju bra
bara folk som drar jämt med mig. som det ska vara :D
vart jag flyttar får ni veta senare not to day.

nä nu ska jag ta en varm ångande dusch!

XoxO


Kommentarer
Postat av: Malin

Sv; tackar ^^

2009-10-15 @ 22:57:54
URL: http://malinjennywestman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0