uppdate

tillbaka för en stund för att göra en uppdate:)
är hemma hos mamma nu for hit igår för att tvätta lite =) tvättstugan där ja bor är typ aldrig ledig vilket är surt som satan, men vad kan man göra åt saken :S :P  har fått en inneboende tilsv Linda =) en kär gammal vän som ska flytta ner från östersund skit nice :D
väntar fortf på mitt kontrakt jävligt sega må ja säga att dom är, men  har iaf fått in mitt nya kylskåp nu =D
MIN dator o gått sönder :(:( den rammlade ner från min högtalare så skärmen är sprucken :( ja vet inte vad ja ska göra för kan varken plugga eller lyssna på musik hemma.. ska prata med lillebror om jag kan låna hans, men de lär ja ju inte få :S
PAAAAAAAAAAAAANIK!!'

i morgon ska ja ta o ringa ib o söka jobb :/ 4 dec blir ja ju utskriven från skolan o då slutar pengarna rulla in :S
de suger att vara vuxen med ansvar :P


det gör ondare än du tror, saknar dig varje minut som går. men har själv sabbat allt :/

Förlåt K förlåt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0