Planering inför somaren! Våren ;)

Jag och LindaB sitter och planera för fullt vad som händer här framöver allt hänger på att jag får lägenheten jag ska kolla på i morgon! vilket jag verkligen hoppas jag får!
då om jag får den ser planeringen ut så här!
Första natten i lägenheten sover jag själv, sen kommer linda ner!  vare sig hon vill eller inte! så ska vi dricka vitt vin med socker dricka hela dagen, sen när man blir så där lagomt rund under fötterna så ska vi dricka ännu mer och bege oss ner till byns uteservering! dvs om vädret tillåter, annars har vi våran egna ute på balkongen!
Jag kan inte beskriva med ord vad jag längtar!
det är så förbannat längesen jag och Linda pimplade vin bara vi två, det är alltid ngn som kommer och och joinar eller dylikT! men inte denna gång! ska ngn komma får dom komma dan efter;) right linda?
Ojoj, blir nog 2-3 vin dunkar att inhandla på systemet!
'
SNälla gud !  ge mig lägenheten!


lillhjärtat!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Perfekt planering, vattentät ;)

Och ja, bara VI TVÅ! <3

2012-03-21 @ 19:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0