3+1

SItter och ha Harry potter race med lillasyster för tillfället! är svin trött som vanligt men vad gör man inte för sina små syskon!:)

Om 3+1 dag kommer min kärlek hem från sthlm, :D  då blir det stor planering och en överlägsen midsommar,
På fredagförmiddag ska vi bubbla bubbel bad uppe på Horneberget och dricka skumpa och käka jordgubbar, sen bli det till att möta upp en massa folk och grilla och dricka en massa go-öl ,
så jag hoppas verkligen att Vädret blir kanoners! fast egentligen vad gör det när man har underbart sällskap som lyser upp tillvaron?=D

XoXo



P.s Inge alkohol inblandat på bilden ovan, ;) eller hur va de som  ?


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha vi kommer ha så super underbart mysigt i bubblet, bara du och jag och en massa alkohol. =) det är absolut ingen alkohol med i bilden ;)

2012-06-17 @ 01:11:25
Postat av: Anonym

sv:

jaa! du och jag bby! <3

2012-06-17 @ 01:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0