Morgonstund har guld i mun

Tycker det verkligen inte stämmar alltså, Är sjukt fruktansvärt trött, eller kanske inte, ha inte bestämt mig ännu,
för övrigt sitter jag och skjuter upp ett samtal jag måste ringa, fattar inte egentligen varför jag skjuter upp det när det är till min fördel att ringa och kolla, ;)
Ska nämligen eventuellt jobba nästa helg, så behöver ringa och anmäla mig, och som jag fattade det så är de så gott som klart att jag ska jobba, dom väntar liksom på mitt underbara samtal,
Sen ska jag bege mig till stan för diverse Ärenden, och eventuellt bege mig till T I M R Å!!
för att hämta saker, men om jag känner mig själv kommer jag vara för lat, he he he
 
Nä, rycka mig i kragen och Ringa! :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0