Dags att vända tillbaka på dygnet?

Godkväll/Godmorgon eller vad jag nu ska säga?
Har totallt vänt på dygnet vilket suger enormt mycket då jag har tider att passa.
ska upp om bara någon timma!
herregud!

Förövrigt så mår jag hyffsat bra, allt rullar på. träffat en kär gammal vän härom dagen och vi bestämde att vi skulle börja umgås igen, gud vad tiden flyger ibland, det va 5-6 år sen vi senaste träffades...  Måste säga att jag saknat henne enormt mycket, så vi har ett par år att ta igen med andra ord, och det har vi redan börjat med,
till helgen ska vi ha en "mys" kväll, måste lära tösen att dricka öl med andra ord, så tänkte att vi skulle börja lugnt med 12 öl var? låter väl bra?
haha

komma bli sjukt roligt, många skratt och skumma bilder, så håll utkik här i bloggen efter något skumt ;)

Love you my friend


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0