In my life right now!

Bor inte i Härnösand! söker lägenhet ganska lite mellan bra, kanske är lite för lat på den fronten! ska genast ta mig i kragen gällande det. Så ska ringa på måndag,
Är Aktiv på Af ska samt börja Sambandet inom en snart framtid! jag har loosat 11 kg, Wooohoo !!!
Jag har blivit totalt värdelös på att Blogga! ser det inte som ett måste längre! knappt en kul grej!
Orkar sällan skriva av mig här, som ni kankse märkt!
Jag har Tömt sk som hela min förra garderob, impulsivt ångrar mig idag! men är väldigt Flitig när det gäller att införskaffa mig nya kläder, så har blivit stamis på vissa av stans affärer när ekonomin tillåter, vilket inte är så ofta som jag vill!
Jag är en hel hjärtat blondin igen! ( får se hur länge det håller i sig )
Jag Hoppas på att jag kommer in på en utbl nästa höst! till undersköterska Eller teckenspråks tolk!  osäker där ännu!



Just nu bor jag i en mysig liten håla, är inneboende hos några väldigt underbara människor! har mitt egna lilla kryp  här, mysigt litet rum med snetak!




förövrigt så händer det väl inte så värdsligt mkt i mitt liv! jag lullar på som vanligt och hoppas på att trilla över en väska med 1 miljon i eller så, fast det lär ju inte inträffa! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0