Här skrev man inte igår precis

Hejhej!
Förlåt för den dåliga uppdateringen!
Känner mig inte så peppad att skriva pga av att jag bara har internet på väldigt skumma ställen i lägenheten,
tex skrubben, toan,? inte ok! inte speciellt uppmuntrande heller för den delen! och ingn mobil har jag för tillfället heller! känns som den dagliga vanan att vara utan mobil och internet! känns mer och mer som jag bor på stenåldern! men icke!
Trvis väldigt väldigt bra i min nya lägehet!
Kära elida är här just nu och istter i min soffa och spela angry birds eller något dylikt!
Har precis sett klarrt bigbrtoher! och tamefan att jag tänker söka nästa år! AWesoem!

live your life or what!

nä nu ska vi krypa ner i sängen och slå på en film:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0