Allt är inte så glamoröst som de verkar

Jag har fin fina vänenr, har aldrig sagt något annat, och jag Älskar dom mer än allt
det är så! thats it! men jag har oxå förlorat Vädligt många som
betyder sjukt mkt, speciellt en person som knappt pratar med mig
längre, det känns i lilhjärat om jag säger så! men
inget jag kan göra åt saken!!
HAN
Va min bästa vän, vi prata om allt, han ställde alltid upp för mig! i ur och skur! men jag va inte precis den bäsa på den tiden! jag drack FÖR mkt! och förstörde våran vänskap! inser de idag men såg de inte då!
tyckte allt va hans fel, poch fattade inte vaför han inte stod ut med mig och mitt drikande! :(
men man lär sig av sina misstag! ,men ibland är de verkligen för sent, så man får ångra sig resten av livet!
det äe över 1,5 år sen vi sluta prata men jag saknar han än i dag! visst vi säger hej osv men det är inte mer än så... och vi var Bästa vänner! tro mig! det gör ont!



Kommentarer
Postat av: Fanny

Kom ihåg att alla är värda en andra chans!! Så ta tag i problemet jag står bakom dig!

2012-04-20 @ 01:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0