Mot nya solnedgångar!

Kom precis innan för dörren hemma, varit på gymmet och cycklat i en timma, snacka om att jag är totalt slut, körde hillworkout, totalt SLUT!
har desutom blivit erbjuden en praktik idag, så ska bara prata med arbetsförmedlingen om de så börjar jag! =D
Underbart liksom, sen har jag pratat med min fina och underbara vän Jennifer idag, som ska flytta till sthlm med sin sambo, vilket kommer bli helt underbart! =D
nu saknas bara Serrafiiiina, men ska nog lyckas få ner henne hit så småningom med!!
som Gunde Svan säger, "Ingeting är omöjligt"...

nu blire vila och kolla på skit på tv, och eventuellt göra en chesscakn, väldigt längesen nu, så mumsigt!

Ha de gött!


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha tard! :D

Jag men nådigt skönt det kändes efteråt när man stod i varmduschen då! Älskvärt!! <3

Känns bra att svettas lite ibland ;)

2011-10-17 @ 21:39:35
URL: http://zparriz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0