lyckilga tider

Just Läst läxa med  Viktorn, kastat in honom i duschen, fikat med wille. Fått ungen att borsta tänderna, gjort fika till Viktor. nu sitter vi tillsammsn i soffan och väntar bedtime, vilket egentligen var för 37 min agoo.. but hheeey, im the nice guy ;)
Nä men dom ville säga godnatt till sin far som kommer vilken minut som helst,

IMorgon Blire upp i tid åter igen för att åka ner till sundsvall med moder min. sen hem och Direkt upp till huset och köra ner alla julsaker till förådet, sen har jag faktiskt ingen aning om hur min dag ser ut. lär ju vara dinner time när vi är klara.. sen tidigt i säng..

Torsdag har jag möte med min Polare och vääldigt nära vän? host not, nä men möte inne i stan med min agent (samordnare) och planera hehe..

Nä glo på tv, ta ngt att dricka och piller sen sova! =)

natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0