start of something new

stämningen är verkligen inte på topp i vårat hem idag, eftersom jag ska åka idag är jag på sjukt dåligt humör, haha ja vet, jag borde vara glad, de är jag med, men otroligt stressad och blää.. så ingen pratar med mig haha.. går bara runt och muttra här hemma, väntar på att pengarna ska komma in på kontot så jag kan beställa biljett, sen blire ciao härnösand, aloha Sthlm!  hur underbart låter inte det.?
Äntligen får jag komma från stan! yiihoo.
tagga tagga för onsdag med, både denna och nästa, denna blire nog utgång, nästa blire kryssning =D
hur underbarttttttttt är inte mitt liv just nu.. nu ska jag bara se till att hitta ett jobb ;)

Kommentarer
Postat av: emelie

sthlm låter inte alls bra :(

2011-03-22 @ 14:26:40
URL: http://theycallmeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0