one day, one step

Kommit fram till att jag ska Ringa hemtjänsten i morgon och fråga hur många timmar per månad dom kan erbjuda och om dom kan erbjuda fast schema, vilket jag hoppas på för annars måste jag tyvär tacka nej :/
och det känns ju jävligt surt.
så får hålla tummarna :)

Förövrigt har Anna varit här hela dagen Sweet, klippte mig och slingade håret lite SUpernöjd som vanligt :)
sitter nu och väntar på att Serrfina Aka Anna ska logga in på msn och skicka över alla bilder vi tog,
blir skönt att få upp lite nya bilder här på bloggen, alla jag ha är soo last month.. haha.
eller så.

Just NU
sitter jag med hörlurarna och volymen på max och lyssnar på Norwegian Recycling, Så jääävla bra!
Samt dricker jag mitt kaffe haha.. riktigt mumma! =)
slänger in ett inlägg senare när jag fått alla bilder :)

på återsenede mina läsare! love u al! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0