tankar och sanningar

Det värsta jag vet är att vara ensam, då tar jämt tankarna över... fy fabian..
och nu tänker jag dela med mig av dom.

Varför blev det så här IGEN? det va ju det här som inte skulle hända, absolut inte.. så händer det igen, gång på jävla gång händer det.. men kanske ska ta det som ett wake up call? its over liksom.
kommer aldrig bli som förut igen, vi matchar inte på ngt sett.. inte som vänner och inte som ovänner hahah..
ne men det suger.. du betyder så jävla mkt, men vad jag än gör så är det inte bra nog för dig, sen är jag så satans less på att man bara ska passa när du känner för det!...
alltid varit på dina jävla vilkor.. slut med det..

C- kom hem nu mitt ♥ i need u. du och jag ju.
Älskar dig mer än ord kan förklara!!
DU&JAG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0