underbara stad

DU äcklar mig din patetiska jävla fjant, du tror du är så jävla cool och kan göra & bete dig hur du vill!
men du lillagumman en sak sak jag tala om för dig, Du är en nolla,och det är jag som vinner i längden, men snälla fortsätt bara:)


Det va skönt att få ut lite agg. Sitter hemma i soffan nu med Lotte efter en heldag istan helt underbart vad jag älskar sthlm!!!!!

Träffade sandra en sväng på centralen med, Helvete vad hon har blivit smal :D och så klart min lilla goböna som hon är så drog hon i någta trådar, så i morgon rings det runt på massa jobb :D

ikv var det meningen att vi skulle åka till rudan o bada och bara ta det lugnt, men tyvär blev det inte så, för vissa har svårt att få in i det lilla huvud dom har att dom inte äger en viss person : ) AJJA som sagt lillavän är det jag som vinner i längden, och jag tänker fan inte ge mig heller! 

nä hör av mig senare när 6#¤&¤%/&&%¤/ kommit hem!

CIao


Kommentarer
Postat av: Anna

Sigvard & Engbert mår bra :p

2010-06-23 @ 01:18:33
URL: http://zparriz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0