so sweet..

funderingar på att sova snart med ipodn på högsta.. sjukt trött, längesen jag klev upp kl 7 på morgonen och hållit igång hela dagen..

men det ska man väl göra ibland med : )

Serra, jo jag har varit väldigt upptagen jag med, egentligen inte så upptagen, men typ du vet hur jag blir vissa gånger när något händer och jag inte mår så bra.. jag isolerar mig i skogen!! Typ det som hänt nu med, är aldrig hemma nästan och  när jag är hemma så sitter jag bara i soffan helt själv o stirrar in i väggen! I knooow psyykvarning  haha.
Men tycker vi ska ta och försöka planera in en dag iaf innan jag flyttar till sthlm detn 18 :/

Idag, har jag fan inte gjort mkt alls ändå..For in till stan med mamma i morse, satt mig hemma i lägenheten o bara stirra o lyssna på musik i två timmar typ, sen fick jag för mig att gå Upp och väcka lotte. sagt o gjort. =D
Sen har vi bara chilla hela dagen, gjorde hemalagad pizza!?!?!?! SJUUKT gott,Helt sanslöst!...
sen sommna jag i hennes säng medans hon kikade på avatar!..
GLed hem till morsan igen o käka, efter det har jag bara gått runt som en zombie!!


Har Börjat fundera väldigt mkt på flytten till sthlm, och får jag inget jobb inom två veckor vet jag inte om jag kan flytta!!
Måste verkligen rycka tag i jobbsökandet och söka precis allt som jag kommer över och sluta vara så jävla KRÄSEN!!!
sluta vara en bortskämd snorunge som ska ha allt serverat på silverfat!

Nä sängen lockar!
Ciao
XOXO


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja det måste vi, men du kommer ju komma hem också. Annars kommer jag söka upp dig och kötta sönder dig och allt i närheten ;p haha... Nej, men du kommer väl komma hem kanske 1 gång i månaden hoppas ja?!

Du får söka telefonjobb, ja allt som är tillgängligt. Lycka till iaf =)

2010-06-09 @ 09:45:28
URL: http://zparriz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0