onsadag lilllördag! och ingen öl får man

så grymt dåligt humör jag är på idag! finns inget som är positvt alls idag...
allt känns bara jobbigt, och irriterande.. alla är dum i huvudet enligt mig!
känner mig så jävla dum som bara sitter i sängen. men orkar inte bry mig.. är verkligen inte min dag!
slå vad om att jag inte få jobbet heller...........
bara det som fattas!!!!!
fittjävladag!

funderar på att åka in till slussen och sätta mig vid vattnet, men vet inte.. lotte ska ju bort, o marika ska åka och handla med sin mamma och jag vet inte om jag ska följa med!!
jävla påhitt!
nä kankse dra mig i kragen mig i kragen och fixa till mig och följa med....
hmm
vettefan... måsteju fixa håret o allt.. jobbigt ju!!

nä vet ni vad..
nu ska jag ta och dricka lite vatten, och fixa vatten!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0