janice dickinson

ja vad säger man om divan bitchen o tidernas första modell?
jag säger spola hon..
visst hon kan sitt yrke menenligt mig finns det bättre, men jag kanske bara ska hålla tyst? ähum nej det är min blogg så passas det inte så bite me!
sitte och kollar på något program där hon ska förställa en mentro åt brittiska topmodel... Eller rättare sagt åt abbey som kom två, Hon ska hjälpa henne att förverkla sina drömmar, men jag tycker hon är alldels för elak!
hon säger i hela tiden att abbey inte kan något iom modell världen visst det kan jag köpa för det kan hon ju inte, mensen säger hon att hon ska lära upp henne, men jag tycker bara att hon är en stor jävla skit dem flesta gånger!!
det är min förbannande åsikt!!!
ok?





Kommentarer
Postat av: Photos By Malin Westman

Sv; tackar ^^

2010-06-30 @ 09:50:08
URL: http://malinjennywestman.webblogg.se/
Postat av: Malin

Jajemen, nu har vi köpt en lägga. Trivs bra i den redan. Så det blir nog kanon det här.



Hur har du det där nere? Du verkar inte så... värst uppåt?

Saknar dig med!

2010-06-30 @ 11:00:33
URL: http://zillaochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0