Jobbiga Onsdag

väldigt dålig på att uppdatera :/ förlåt..
har inte haft internet hemma hos mig, o nu ska jag flytta igen, till en annan lägenhet. ja ni som känner mig vet ju att det alltid ska strula för mig ALLTID... så har ärligt talat inte haft ngn ork eller energi på att skriva heller.
sitter hemma hos min Älskade mamma, som alltid hjälper mig *:D
skönt att veta att hon står bakom mig!= )
idag blire min favorit mat :D :D pannkakor. det finns fan inget godare än hemalagade pannkakor..
=D
har väl inte hänt så mkt i mitt liv den senaste tiden. mest strul som jag inte tar upp här tills allt är ordnat då hänger jag ut allt o alla! som va inblandade.. men inte innan jag fått den nya lägenheten vill inte att de ska bli ngt strul med den.. o alla som tror ni vet vilka eller vad som  hänt. så vet ni inte. för det har inget med att jag flyttar att göra med! :P
TANDVÄRK!!
är det mest hemskaste jag vet att ha. precis som nu !!! så måste ta mig i kragen o ringa tandis. men hatar dom så är inte så sugen på de faktiskt! :P

Blond Eller Brun?

få höra era åsikter?

är blond nu!!

 

XoXo

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0