H-vägen 3a rapporterar

god kväll kära läsare..
har börjat packa upp i köket nu oså, härligt att de börja faktiskt kännas som hem nu! vilket är underbart!
anna ligger här i vår provosoriska soffa (ursäkta stavnings fel) och tittar på twilight för typ 1548961984 gången hahah
jag själv sitter bara o halv glo medans jag klickar runt på internet på allt möjligt..
tänkte titta på ett bio ljud nu snart är så sugen på de!
och en ny tv, vill ha en 42 tums plasma, upphängd på väggen, men de kan jag ju fortsätta drömma om :P
haha tror inte anna blir så glad om jag lägger alla våra pengar påde :P haha
nä nu ska jag ta o fylla på mitt sista glas cola för denna dag& vecka. inget mer förens till helgen nu!
ska försöka hålla mig till de!
och försöka loose some pounds..

ciao
XoxO

Kommentarer
Postat av: Your best friend ! :P

Jag har en ny tv du kan få köpa för 400kr :)Phillips, Widescreen! // M.f

2009-10-08 @ 11:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0