onsdag förmidda

tjennixen :)

inge bra dag alls.. kunde inte riktigt få ro till att sommna i natt alls. låg bara o  vände o vred på mig ni vet hur de är :S
så jag bestämde mig kl 0300 att se changeline kanske sommar till den men icke.
ja va fast, ruggigt bra film.. ja tror att pojken lever,
så ja somnade inte förens halv 7 i morse o min väckare ringer 0645 jeppiepippi, va bara att masa sig upp
trodde jag, ja bestämde mig snabbt för att sova till kl tio o skylla på försovning:P men de funkade inge vidare alls.
missade bussen och allt bara dumma sig :(
så ja sms o sa att ja inte kom idag eftersom bla bla.  och de gjorde ingetalls :=)
såå nuuu ska ja lägga mig o sova ett slag :)

over and out

Kommentarer
Postat av: Malin

sv: Tack! we had the time of our lives (sjunger dirty dancing låten)

2009-01-28 @ 12:53:04
URL: http://mykarma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mm, oså sov fröken för länge så vi inte kunde hitta på ngt, Mycket besviken ! hm! =D hehe

2009-01-28 @ 18:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0