hmmpf

pinsamt nog kan jag verkligen inte hålla i pengar, jag KAn inte låta bli att köpa onödiga grejjer, blåst ett 4 siffrigt bellopp idag. ::( varav en tröjja som jag ville ha sen bara skit saker... bli så besviken på mig själv. hur ska jag någonsin kunna spara till en ut landsresa :/ iaf har min älskade mamma varit o hämta körkort tillstånd till mig :) så jag ska fylla i dom papperna när jg komma hem nu i helgen (underbart) sen på måndag ska jag lämmna in de, o köpa kör lektioner för 7500 (lilla paketet) och hoppas jag lyckas ta de :) vad har du gjort idag? over and out

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart är jag länkad då? =)

2009-02-18 @ 19:34:57
URL: http://zillaochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0