shuuu bruuusan

sennis..<:


ja nu sitter man här i soffan hos angelica med sandras dator i knät...
angelica gick nyss och la sig :P
och sandra ligger här i soffan med mig seerrru ganksa nice faktiskt
hon är ju itne ful ifall man säger så hahahahahhahahah LOl
...
 iidag har ja inte gjort mkt alls, kört en massa av mina möblere till angelica som hon ville låna,
sen har jag bara varit hos angelica och chillat, just nu svider mina linser så ja tok grina annars allt lugnt,
förutom den jävla huvudvärken jag har, "jag döööööö"

ne nu ska ja o sandra se klart filmen, se hoppas jag hon går och lägger sig, så ja får sova själv på soffan, hahah
1

gillmore girls RULES!!!!

förövrigt så är AngelicaSöderholm& SandraGöstasson otroligt bra ikv!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, knäppgök bara o säga att man vill ha soffan så kunde jag gått tidigare ;)

2008-05-27 @ 08:01:47
URL: http://sandranathaliie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0