Idag mina vänner hoppas vi på det bästa

idag som sagt hoppas vi på det bästa och att E, köpt en butload med Alkohol, eftersom jag är fattig som en kyrkråtta skulle hon bjuda idag, men man vet ju aldrig, har ju inte pratat med tösen idag,
börja få lite små ont i magen min att det itne blir något och att hon överger mig för ljudal, eller vad de hette, ingen koll här inte,



För övrigt så har jag & ÄlsklingLinda planer att smida inför nästa onsdag, har ett visst Litet födelsebarn att fira, så då ställde jag upp och tänker ha feseten här ist för i stan, tänkte blir mindre klagomål om man har den på landet:)
så det kommer nog bli nice de,

Annars då?
Ja inte mkt alls, sitter och väntar på att min lön ska dumpa in på kontot någon dag, men de verkar ju inte heller hända, haha!
men bara till att hålla humöret på Tipp topp, det är ju sommar liksom!!!!..


Ciao Bitches!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0