Sanningen har olika melodier

känns väldigt bra att ha varit med min saknade serrafina today,
massa skitsnack och en jävla massa skratt :) allt från torkabajs - spöken..
väldigt ro givande, iaf för mig .
verkligen saknat dig darling! =)
Måste försöka träffas snart igen, helst innan jag åker, men de kanske blir lite kämpigt eftersom  ni oxå åker på tisdag, however, vi märker :)

Nyss ätit en förbannat god middag, samt avnjutit ett glas rött, mumma,
otroligt, jag är inte ett dugg fest sugen trots att det är fredag,
fundera på att tanka hem en film, men de tar ju sådan tid när vi har fittigt dåligt internet! inte ok!
så blir nog att hyra en rulle på affären ist!

Kommentarer
Postat av: Faster Agda.

Vi kan ju kanske ta det på söndag ;)

2011-09-23 @ 19:42:34
URL: http://zparriz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0