this is a new start for me!

hi bitches

How are you? I feel just fine, thanks for asking.
Now it's like this that I should write a blog post as cruel,
But do not riktgt how it's done.
But anyway. I have had an awsome day, everything has been super good, I've cleaned and I cooked, or marika cooked fact, I have därimot washed, the food was superb, it was Hasselback potatoes & skagen, hope you all had an equally good days that I have had.
Now I and my wife to look clearly at Oth!
Btw, I have proposed to Marre Barre! And she said Yes!! = D

testade googletranslete. här komme orginal texten

Hur mår ni? Jag mår bara bra, tackar som fråga.
nu är det ju så här att jag ska skriva ett as grymt blogg inlägg,
Men vet inte riktgt hur det ska gå till.
Men iaf. Jag har haft en awsome dag, allt har varit super bra, jag har städat och jag har lagat mat, eller marika lagade faktiskt, jag har därimot diskat, maten var suverän, det blev hasselback potatis & skagenröra, hoppas ni alla haft en lika bra dag som jag har haft.
Nu ska jag och min blivande Fru kolla klart på Oth!
Btw jag har friat till Marrebarre! Och hon sa JAA!!=D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0