The show must go on - right ?

The show must go on- right ?

Mitt psyke är inte på topp idag, fick ett mindre roligt samtal i morse, och allt känns bara CRAP!
men som min rubrik säger, The show must go on ? right?
kan inte ge upp för lite nergång, jag tänker inte ge upp, så därför unnade vi oss pizza till middagen idag, på det nya stället bakom hörnet, och ABO, shit helvete. ja satan i gatan vad god pizza dom gör där. numnum.
haft Min  bästa Anna i öronen under dagen, dvs headset, and i love it, känndes underbart att prata lite med min bejbi!
miss her so!

nu myser vi i soffan till idol. min favvo åkte ur förra fredagen så tänker inte rösta iaf!! thats it

Love to u all. bee safe! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0