sviken , besviken, arg och förtvivlad

Vill så gärna kunna säga att allt är bra mellen oss,
Vill så gärna säga att jag förlåtit dig,
vill så gärna se dig här igen.
vill så gärna se dig i min framtid...


Men kan inte säga ngt av de, du sårade mig så fruktansvärt mkt,
det är över ett år sedan men det gör ont fortfarande, så fruktansvärt ont,
men samtidigt som det gör ont saknar jag dig, fruktansvärt mkt,
men den jag lärde känna, är borta.
Du var min bästa vän, hur kunde du?
hur kunde du sitta och lyssna på när jag pratade om hur kär jag va?
trösta mig när jag blev sårad om och om igen,
och sen går du och ligger med personen i fråga.
jag förstår inte, jag gör verkligen inte det, jag trodde jag bettyde något för dig, men
hade väl fel.
jag hatar dig, men jag älskar dig samtidigt,
jag vet inte vad jag kan säga eller göra,
vill bara att allt ska bli som det var,
är inte redo att säga det här till dig ännu, så därför skriver jag det här i bloggen.

Vart tog min Vän vägen? finns du kvar?


Vart tog min Vän vägen? finns du kvar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0