Tidig morgon idag! 06:40 tjiho


  1. Tvättis 07-10
    Bestående av 3 ikea säckar med kläder
    tvätta - torka - mangla - stryka vissa saker - vika in i skåp hemma

  2. ringa massa samtal

  3. Stor Städninga av hemmet,
    Torka alla lister - dammtorka varje vrå
    = jävligt ont i ryggen och en helt slut micke

shit vad tiden går fort när man har roligt, haha, idag va det faktiskt riktigt roligt att städa och tvätta, ha en sköndag för mig själv liksom,
nu ska jag skrura damsuga och skruva så är jag klar, tro ja?`
sen ska jag bara komma på vad detr blir till middag och ställa mig och göra den!
kommer Sova väldigt bra i natt känner jag på mig

I morgon satsar vi mot en Lyckosam Arbetsintervju,
efter det har jag faktiskt inget alls planerat! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0